- Alege un fundal
- Alege 2 personaje
- Schimbă dimensiunea obiectului care cade la 40
- Codul pentru obiectul în cădere
- Codul pentru jucător (personajul care prinde obiectul)
- Creează o variabilă scor
- Setam scorul la zero cand incepe jocul
- Setăm regulile jocului
Jucătorul câștigă puncte când prinde obiectul
Scorul jucătorului devine 0 dacă un obiect este ratat
Modificăm codul obiectului in cadere
Marcarea punctelor
Când jucătorul prinde un obiect care cade, trebuie să
trimitem obiectul înapoi în partea de sus a ecranului și să
adăugăm 1 la scor
trimitem obiectul înapoi în partea de sus a ecranului și să
adăugăm 1 la scor
Modificăm codul obiectului în cădere
Cerințe suplimentare
1. Mărește viteza si pozitia obiectului în cădere
2. Adăugarea unui scor maxim
Mergi la categoria variabile (Variables) și creează o nouă
variabilă, aceasta numită „Scor Maxim”