1. Alege un fundal 
  2. Alege 2 personaje 
  3.  Schimbă dimensiunea obiectului care cade la 40
  4. Codul pentru obiectul în cădere 
  5. Codul pentru jucător (personajul care prinde obiectul)
  6. Creează o variabilă scor 
  7. Setam scorul la zero cand incepe jocul 
  8. Setăm regulile jocului 
    Jucătorul câștigă puncte când prinde obiectul 
    Scorul jucătorului devine  0 dacă un obiect este ratat

     Modificăm codul obiectului in cadere

 
 
 Marcarea punctelor
 
Când jucătorul prinde un obiect care cade, trebuie să
trimitem obiectul înapoi în partea de sus a ecranului și să
adăugăm 1 la scor 

Modificăm codul obiectului în cădere

 

Cerințe suplimentare 

1. Mărește viteza si pozitia obiectului în cădere 

2. Adăugarea unui scor maxim

Mergi la categoria variabile (Variables) și creează o nouă
variabilă, aceasta numită „Scor Maxim”